Annizette - Matilda

Hejsvejs!

Idag har jag varit i skolan och haft sååååå TTRRRÅÅÅKKIIGGTT!!
Men efter skolan så åkte jag och Morfar tioll Annizette och han släppte
bara av mig vid stallet och så gjorde jag allting jag skulle göra.
Först hämtade jag in lilla gumman och sen så borstade jag i
en halv timme.Efter det så sadlade jag och tränsade och så red jag
först in i skogen men det vart så mörkt och då vände jag och sen så
red jag på ridbanan. Jag red i en halv timme för jag hade ganska bråttom.
Efter jag hade ridit så tog jag hand om henne och sen så kom morfar och
hämtade mig och så visade jag morfar Annizette han tykte hon var väldigt fin.

// Matilda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0