Julkurs - Matilda

Hejsvejs jag vet att jag inte bloggat på länge förlåt mig så jätte mycket. Men i alla fall i fredags så började julkursen jag har Gangster. På fredagen så red vi för Lena Lu. Han var jätte fin=)
På Lördagen så var det jul afton så då öppnade jag pressenterna på stallet som jag fick av Kelsie. Jag fick en borste, selunderlägg och en huva till. Hemma så fick jag ett brund shabrak och huva en rosa hö påse, kläder, onepiece, röda benlindor, en teckna hästar bok, flug huva, rosetter, gymboll, pannband, armband, väska, kalender. Då hade vi fri ridning då red jag barbacka och hade tomte ben skydd tomte luva på Gangster och mig. På Söndagen så hade vi okså fri ridning och då hade jag rosa shabrak med rosa benlindor=) Då var han väldigt seg men fin. Idag så hade jag lila shabrak med lila benlindor och då var han super fin=)

Här är lite bilder på honom.


Fredagen<3


Lördagen <3


Söndagen <3


Måndagen <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

är det där vanliga jeans eller ridbyxor? :) om det är ridbyxor var har du köpt dom? för de var sjukt snygga!!

2011-12-28 @ 17:50:23
Postat av: Matilda

Det är ridbyxor o dom är köpta på Hööks:)

2011-12-28 @ 18:49:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0