halloj:)

Nu har jag kommit hem från mormor då vi har bakat julgodis <3 Fudge tror jag att det hette;) Lite senare ska jag och mamma åka till hajen :) I går så låg jag mest och vilade men jag vet int varför men jag var så trött:( Men nu är jag pigg igen :)  På skolan idag har vi haft slöjd och jag har gjort klart shabraket XD . Men det var jätte jobbigt ! Det tog fyra slöjd lektioner att sy rutorna , men nu är det klart iallafall . Bild kommer senare då jag provar det på Guten. På fredag startar julkursen tagga tagga tagga :) och på torsdag är det jullov<3<3<3 Här är en gammal bild :)Hjärtat <3 
Kramar Kelsie :)

Kommentarer
Postat av: Maja

Gud va kul att du sytt ett eget schabrak :) ska bli kul att se hur det blev :D

2011-12-22 @ 10:30:38
URL: http://hastflickor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0