Förlåt - Matilda

Förlåt för att jag inte har uppdaterat på ett tag men jag berättar ändå=)


Fredag: I fredags så hade vi teori vi fick ett papper som vi skullde skriva på massa frågor.

Lördag I lördags så gjorde jag inte så mycket

Söndag Inget särskilt då heller.

Måndag: I måndags så var jag och Signe på bruks hund klubben och då körde jag agility för första gången hela tiden=) Det gick super bra=)

Tisdag: I tisdags så var jag och Kelsie stallvärdinor. Det gick bra

Onsdag: I onsdags så hämtade vi våran lilla Razputin men nu heter han Sigge.Kelsie fick följa med och hälsa på alla katter=)

Idag: Idag så slutade vi skolan halv 2 men vi hade song och spel så då slutade vi 10 över 2
Istallet så mockade jag åt CurSir. Och vi hade hoppning idag och jag hade Floyd det gick ganska bra här är en bild på honom=)



Lite suddigt men ändå=)

Godnatt Matilda

Kommentarer
Postat av: Josefin

Hej! Det skulle vara jätte kul om ni la in mer bilder sen hoppningen! Gärna på andra i gruppen också =)

2011-09-23 @ 22:09:56
URL: http://srkbast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0