Carre kurs dag 2

Hejsvejs förlåt for att jag inte blogga i söndags men jag berättar ändå.Vi tränade svängar i galopp och så tränade vi skenkelvikning. Gangster var super fin och han skötte sig super=) Han var fin undag vänster skänkel och sämre undan höger.Sedan så skullde vi jobba på travet. Vi skulle ta tid på en maraton bana.Det var ganska kul=D



Igår så gick det sådär på hundkursen Signe är mörkrädd och vi skulle gå i skogen men ibörjan gick det super tills jag skulle kräva mer av hon. Då skulle jag koppla lös henne och då började hon sticka.Hon tvärsticker alldrig utan hon smyger=(




Här kommer i alla fall lite bilder sen i söndags=)










                                        GODNATT 
                                                                                //MATILDA

Kommentarer
Postat av: Mamma L

Bra att det gick så bra på söndagen eftersom han var så stökig på lördagen! <3

2011-09-28 @ 14:23:03
Postat av: manalie

Bra blogg! :)

2012-01-17 @ 13:09:19
URL: http://topphoppare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0